Jimmie Åkesson till Skövde tisdag 1 juni | Sverigedemokraterna i Falköping

Jimmie Åkesson till Skövde tisdag 1 juni

1 juni är alla medlemmar och sympatisörer välkomna att komma och lyssna på Jimmie Åkesson i Skövde stadshus. Jimmie kommer att presentera delar av Sverigedemokraternas politik utifrån de nyligen antagna riktlinjerna, men det kommer också att finnas tid för att ställa frågor.
Vi börjar tillställningen med en utbildningstimma där vi skall gå igenom Sverigedemokraternas politik i de riktlinjer som antogs av partiet i slutet av mars och som skall ligga till grund för vårt valmanifest. Detta är inte minst viktigt att delta på för dem som tänkt kandidera för partiet. Efter första timman så blir det tal av partiledaren med frågestund.

När: Tisdagen den 1 juni, kl 18:00

Var: Skövde Stadshus, Fredsgatan 4. (Fem minuters promenad från Skövdes centralstation)

Vi bjuder på fika till de som anmält närvaro. Anmälan sker till e-post: skaraborg@sverigedemokraterna.se alternativt till vår kanslitelefon: 0707-16 70 04

Innan dess så kommer vi också att genomföra nedanstående medlemsmöten runt om i Skaraborg. Tveka inte att höra av dig om du skulle vilja delta på något av dessa evenemang.

17 maj 18:00 Medlemsträff i Hjo. Ring eller e-posta för mer info.

24 maj 18:00 Medlemsträff i Tidaholm Ring eller e-posta för mer info.

25 maj 18:00 Medlemsträff i Töreboda Ring eller e-posta för mer info.