Oskar Lindblom – Demokraturens offer | Sverigedemokraterna i Falköping

Oskar Lindblom – Demokraturens offer

Oskar Lindblom Ordförande Sverigedemokraterna Skara funderar kring

demokraturens offer:

Eftervals debatten börjar ta sig i allt mer absurda former efter Sverigedemokraternas riksdagsinträde. Man börjar nu se att det politiska och mediala etablissemanget göra gemensam sak med de mest extrema sekterna inom stenkastar vänstern.

Detta genom att man tar deras förvirrade anklagelser om att Sverigedemokraterna skulle vara både nazister, rasister, främlingsfientliga och högerextrema osv. Vad är det då som etablissemanget tycker är så förfärligt? En ansvarsfull invandring som ligger i linje med våra nordiska grannländer. En nivå som ger landet en sportslig chans att tillvarata de som kommer? Eller är det försvaret av det liberala och sekulära lagstiftningen mot det medeltida och ultrakonservativa ideologin islam? Eller är det kanske kritiken av systemet med straffrabatt på grova våldsbrott?

Jag önskar en mognad, av våra meningsmotståndare. Istället för hetsa med lögner och epitet. Förklara istället er egen politik. Kom med argument varför vi skall ha 10gånger större invandring med medföljande mångmiljardkostnader och utanförskap, jämfört med våra grannländer? Varför skall vi överge en 100årig kamp för jämställdhet och sekulära lagar bara för ett fåtal islamister vill ha sharialagstiftning mm? Och varför tycker 7-klövern att det är rimligt att exempelvis serievåldtäktsmän skall få straffrabatt för sina illgärningar?

Frågan är om ni instämmer i ovanstående eller om ni bara själva är rädda för epitet stämplingen som är produkten av den demoktratur ni själva byggt upp? Jag ber läsarna kolla upp skillnaderna mellan demokrati och demokratur, och ni kommer bli mycket klokare vad denna karaktärsmords kampanj bottnar i.

Oskar Lindblom

SD- Skara