Rösta på SD i EU-valet 7 juni | Sverigedemokraterna i Falköping

Rösta på SD i EU-valet 7 juni

Just nu är det brinnande valrörelse och de aktiva Sverigedemokraterna i Skaraborg är ute bland väljarna varje dag. Närmare 20.000 valfoldrar är redan utdelade till hushåll runt om i distriktet. På valdagen den 7 juni hoppas alla vi som sliter hårt för ett bra valresultat att Du lägger Din röst på Sverigedemokraterna och hjälper oss att ta plats i Europaparlamentet.

Många av partiets sympatisörer är inte intresserade av EU-valet därför att de, liksom partiet, är kritiska till Sveriges medlemskap. Därför väljer många att röst-skolka i protest. Vad kan då vara bättre än att lägga Er röst på ett parti som går till val på att minska EU:s makt över svensk lagstiftning? Ett parti vars budskap är att vi skall lämna unionen.
Läs mer om Sverigedemokraternas Europapolitik på www.sverigedemokraterna.eu

Till sist:
Tack alla ni som hjälpt till att göra det möjligt att få ut allt valmaterial. Varje liten insatts är viktig för att det stora skall fungera! Är det någon mer som vill hjälpa till och avlasta så är det bara att höra av sig till kanslitelefonen: 0707-16 70 04 . Vi har fortfarande mycket kvar att göra.