Snart står julen för dörren | Sverigedemokraterna i Falköping

Snart står julen för dörren

Tiden rinner iväg i rasande fart och snart är det jul och nyår. Därefter stundar ett mycket viktigt år, då vi alla måste hjälpas åt att föra ut vårt politiska budskap till släkt, vänner och var och en som tycker att Sverige behöver ändra kurs.

Vi i kommunföreningens styrelse har jobbat stenhårt på att arrangera föreläsningar, hålla Öppet Hus på kansliet, delat ut våra broschyrer i brevlådor runtom i kommunen och stått på Torget och pratat med falköpingsbor. Överlag har vi blivit mycket positivt bemötta av allmänheten, och det finns all anledning att se fram emot nästa val med tilltro. Men det betyder inte att vi kan sitta och rulla tummarna fram till september! Tvärtom ska ärmarna kavlas upp extra långt efter helgerna, och valkampanjen ska börja rulla på allvar!

Inför helgerna håller vi vårt sista Öppet Hus för året nu på torsdag, 14 december, mellan kl. 17 och 20. Välkommen till kansliet och nygräddade våfflor!

Till er som inte kan komma på torsdag säger vi redan nu: